Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

Φίλος και κάποιες φορές...... μπαμπάς.....


Στην αρχή δεν τον συμπαθούσα ούτε με συμπαθούσε... Υπήρχε μία απέχθεια ανάμεσα μας τολμώ να ομολογήσω! Βλέπετε και τα δύο λιοντάρια είμαστε που να κάνουμε χωριό;;; Αρχικά συμβιβαζόμασταν.... Και ξαφνικά τα συναισθήματα άλλαξαν ίσως γιατί ωρίμασα λίγο εγώ κατέβηκε κι εκείνος και απλά δεθήκαμε... Αρχίσαμε να μοιραζόμαστε πράγματα, σκέψεις.... Έχουμε έρθει πιο κοντά χωρίς να γίνει κάτι σημαντικό... Είναι εκεί όποτε τον χρειάζομαι στα πιο απλά αλλά και στα πιο δύσκολα... Καλύπτει κενά με μεγάλη επιτυχία!!! Είναι φίλος και κάποιες φορές μπαμπάς.......

6 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ασταγδιάλα που λέει και ένας φίλος, με συγκίνησες.

BLUEPRINTS είπε...

και καλά εσείς, τρώσεστε και τα βρίσκετε, εγώ τι φταίω που μαζεύτηκαν τόσα λιοντάρια στη ζωή μου;

Sophie's eyes είπε...

εσύ το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να το απολαμβάνεις..........!!!!!

Dr_MAD είπε...

Δυστυχώς έχω λιοντάρι πατέρα και μεγάλο αδερφό. Περιττό να σας πω τι περνάει ένα ψαράκι με αυτά τα ζώα της ζούγκλας. Και πάντα ματωμένος απ'τις γρατζουνιές εγώ...

Καλό ΣΚ παίδες ;-)

If...ιγένεια είπε...

Είσαι τυχερή..

Sophie's eyes είπε...

το ξέρω και ευχαριστώ πολύ.....