Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

ΧΑΟΣ


Και πάλι μόνη μου, και γύρω γύρω προβλήματα και μόνο ο "βράχος" μου εκεί.. Πάντα εκεί τα τελευταια 18 χρόνια της ζωής μου...Και εγώ στο χάος, τίποτα δεν είναι ίδιο... Γενικά είμαι άτομο της αλλαγής αλλά σιγά σιγά... εμένα άλλαξαν όλα από τη μία στιγμή στην άλλη, άλλα ήταν δική μου επιλογή και άλλα όχι... Κάποιες καταστάσεις δεν μπορέις να τις ορίσεις και να τις ελένξεις και βρίσκεσαι προ εκπλήξεων... Αυτή τη στιγμή βλέπω τη ζωή μου να τρέχει αλλά δεν μπορώ να την ακολουθήσω αν και προσπαθώ. Νιώθω σαν να με ρουφάει ο ίδιος μου εαυτός... Πρώτη φορά έρχομαι σε τέτοια κατάασταση, το μόνο που με παρηγορεί είναι οτί δεν θα είναι η τελευταία!

9 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

Για φαντάσου όμως να ήταν όλα τέλεια. Να είχες άπειρα χρήματα, την τέλεια δουλειά, τον τέλειο σύντροφο, το τέλειο περιβάλλον. Στην επόμενη ζωή σου θα ήσουν πέτρα. Δεν τα λέω εγώ. Ολόκληρος ο Ινδουισμός στηρίχτηκε στη φιλοσοφία του ζω για υφίσταμαι τριβή και να ανταπεξέρχομαι, ώστε τελικά να προοδεύω...

Καλή βδομάδα κούκλα ;-)

Ανώνυμος είπε...

Κάθε πρόβλημα έχει την λύση του, αρκεί να είναι πραγματικό πρόβλημα.. έτσι παρηγορώ τον εαυτό μου.. Όλα καλά θα πάνε τελικά.. :)

Sophie's eyes είπε...

mad-το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η επιθυμητή γαλήνη και ευτυχώς για λίγο δεν παραπανιεμαι απλά φοβάμαι... καλημερα

ΙΦ- οι πρώτες μέρες είναι δύσκολες. πάντα στην αρχή τα βλέπεις διογκωμένα τα πράγματα!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Έχουμε περάσει πολύ χειρότερα και το ξέρεις.

Υπομονή μας έρχονται τα καλύτερα, σκέψου πως θα κάνουμε ας πούμε το σπίτι μας, χιχιχιχι

Dr_MAD είπε...

Πολύ όμορφο τραγούδι :-)

BLUEPRINTS είπε...

παθαίνοντας μαθαίνεις, κι από το χάος εγένετω φως επίσης

Ανώνυμος είπε...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Roadartist είπε...

Όλα θα πάνε καλά :)

Αρης Δαβαράκης είπε...

Τι έγινε κοριτσάκι μου; Ποιός σε στεναχώρεσε; Λοιπόν > Ξέχνα τα όλα και προχώρα για Καλό Μήνα, Καλές Γιορτές, Ευτυχισμένο το 2008!