Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Πανελλήνιες VS Βαρεμάρας!


Δεν είμαι καλά..... Βαριέμαι απίστευτα! Έχω μπει στη τελική ευθεία για τις πανελλήνιες κι έχω αρχίσει ήδη να κουράζομαι. Για έναν ανεξήγητο λόγο νιώθω ότι δεν θα τα καταφέρω, Φοβάμαι πολύ κι απογοητεύομαι. Κι αν δεν τα καταφέρω τι θα κάνω... Δεν πιστεύω και πολύ στον εαυτό μου... Με έχει πιάσει μια τρομερή ηττοπάθεια.... Χρειάζομαι ψυχολογική στήριξη γιατί αν δεν τα καταφέρω θα χρειαστώ ψυχίατρο!!!
Τώρα συνειδητοποιώ πόσο ψυχοφθόρα είναι όλη αυτή η κατάσταση!

12 σχόλια:

mahler76 είπε...

Σοφάκι, τι ηττοπάθεια είναι αυτή???
Όχι απο σένα δεν θέλω τέτοια. Είμαι σίγουρος πως θα πάς καλά γιατί και το έχεις και το αξίζεις. Ρε τρελή εδώ θα διασχίσεις την Αφρική το καλοκαίρι (αν ισχύει ακόμα αυτό) θα κωλώσεις σε μερικά μαθήματα????
Δεν ακούω τίποτα, κάνε και που και πού κανα διάλειμα, να τώρα το 3ήμερο της 25ης κάνε κάτι να ξεχαστείς και μετά βούρ άλλα 2 μηνάκια και τέρμα. Άντε πολύ καλή επιτυχία, είμαι σίγουρος.

Όσο για τη φίλη σου τη Λέττα, σιγά μη θέλει βοήθεια να βρει άντρα τέτοιο γκομενάκι που είναι. Να αφήσετε τα συνοικέσια και να βγείτε σε κανά μπαράκι να λικνίσετε τα κορμιά σας.
Μάκια ρεεεεεε

mad2luv είπε...

ααα...δεν θελω τετοια...σκεψου μονο κουκλα μου οτι με το αγχος δεν θα κερδισεις τιποτα...μη τρελαινεσαι,χαλαρωσε,διαβασε και οτι ειναι να γινει θα γινει...τα εχω περασει και ξερω...φιλακια..και απο οτι βλεπω κανεις συνοικεσια?θα σου στειλω μια φωτο μου να με δωσεις και μενα ποθενα...4μηνες χωρισμενη γυναικα...χαχα...

Dr_MAD είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑα! Τι είναι αυτά? Πάλι αρχίσαμε? Θα σε πω εγω! Αύριο κιόλας θα σε πάρω να σε επαναφέρω...

Βρε κούκλα μου, μη σκας! Αφού το έχεις. Θα σε πω εγώ κι από το τηλέφωνο ;-)

Φιλί, φιλί, φιλί *σμακ

Equilibrium είπε...

Ααααα όχι από σένα τέτοια! Αν λες και συ τέτοια τότε πάει, να τα κλείσουμε τα μαγαζάκια μας..

Όλα θα πάνε περίφημα! Καλό κουράγιο!

BLUEPRINTS είπε...

ψιτ μικρή, για πρόσεχε... δεν είναι να σε πιάνει η Άνοιξη τώρα, συγκεντρώσου κι όλα θα πάνε περίφημα, όπως λες τι έμεινε; η ουρά

Σπύρος είπε...

Κουραγιο και ψυχραιμία στην τελική οι πανελληνιες δεν ειναι και δα το τέλος του κόσμου. Πηγαινε χαλαρά . αν πας με την προοπτική ότι αν αποτυχεις εχεις καταστραφεί ειναι ότι χειρότερο. Προετοιμάσου σωστά πηγαινε χαλαρα και όλα θα πάνε καλα φιλια :)

If...ιγένεια είπε...

Όλα καλά θα πάνε Σοφάκι! Εσύ κάνε ότι καλύτερο μπορείς!

Σπύρος είπε...

ΕΧΕΙΣ ""ΕΡΩΤΙΚΗ"" ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ φιλια

Jason είπε...

ΔΕ μασάμε λέμε.
Η μισή επιτυχία είναι η ψυχολογία.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Κουράγιο!!! :))

Σπύρος είπε...

Έχω ποστάρει το ντοκιμαντέρ ΖEITGEIST, αν δεν το έχει δει ΔΕΣ ΤΟ ! ! ΕΠΕΙΓΟΝ ! αν το έχεις δει θα ήθελα την άποψη σου ! Φιλιά

Theogr ο κηπουρός είπε...

Υπομονή και κουράγιο εύχομαι. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα αλλά θα τα καταφέρεις σίγουρα.