Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Επανήλθα!!

Επανήλθα...Και μάλιστα δυναμικά! Σας ευχαριστώ όλους... Πολύ πολύ πολύ!!! Σκέφτηκα πως δεν πρέπει να σταματήσω να κυνηγώ το όνειρο μου και ότι ο μόνος εχθρός μου είναι ο εαυτός μου αυτή τη στιγμή! Άλλωστε μόνο 7 εβδομάδες έμειναν!!








Πάμε να παίξουμε..... Ο αγαπητός lockheart με κάλεσε σ'ένα παιχνίδι...

Το θέμα του sex είναι μεγάλη υπόθεση, είμαι των ήρεμων και ρομαντικών πραγμάτων.... Λόγω ηλικίας! Ξέρετε τώρα σβηστά φώτα, κεράκια δεξιά κι αριστερά...










Αλλά μακαρόνια κάθε μέρα ποιος μπορεί να τρώει;;;










Οπότε πρέπει να υπάρχουν κι αλλαγές....















Γιατί το σεξ πρέπει να το βλέπεις και σαν παιγνίδι...

Και πρέπει να χρησιμοποιείς διάφορα μέσα που ίσως βοηθήσουν να το καταφέρεις...
Όργιο δεν θα έκανα ποτέ......


















Προτιμώ την αποκλειστικότητα!














Αυτά από εμένα... καλό Σαββατοκύριακο... Ότι και να κάνετε με όποιον και να είστε!

5 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αυτά σου μάθαινα εγώ?????

Καλή δύναμη, καλό κουράγιο, καλό ότι θέλεις και φαντάζεσαι μικρό, γλυκό μου ψώνιο.

υ.γ.με την λουρίδα θα σε περιμένω. που τάμαθες αυτά? Ε? Ε? Ε?

Dr_MAD είπε...

Τελικά τα φροντιστήρια σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που σου έκανε η ζωή (αλλά κι εγώ λιγάκι) βλέπω ότι έπιασαν τόπο! Γιούπι! Επιτέλους καλή διάθεση βρε ματάρες μου! Αντε και πάμε να τους πάρουμε τα σώβρακα οσονούπω! Καλή δύναμη βρε ;-)

mad2luv είπε...

οχι απλα συμφωνω μαζι σου,αλλα το παρουσιασες και πολυ ωραια...εχεις καλους δασκαλους φαινεται,σαν τον συνονοματο μου...χαχαχα...φιλια!!

Σπύρος είπε...

Mπράβο για την συμμετοχή και για τα λόγια :)!! ευγε ...:)!! Καλημέρα και καλή βδομάδα :)

Equilibrium είπε...

καλή δύναμη!