Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Α! ΡΕ ΜΑΜΑ ΠΑΤΡΙΔΑ!!!


Αυτά είναι! είπα και μπήκα μέσα με τον συνοδό μου, στην είσοδο μας περίμενε λουλουδάκι και χαιρετούρες από τα υψηλά ιστάμενα πρόσωπα! Εκείνη την ώρα μου ήρθε στο μυαλό η μάνα μου που από την ώρα που της είπα ότι θα πάω στο χορό των ναυτικών δοκίμων έλεγε: Η Αλίκη στο Ναυτικό και γέλαγε μόνη της χωρίς να υπάρχει λόγος.... Λίτσα τι πίνεις και δεν μας δίνεις!!!(αλλά μάλλον είχε προαίσθημα ότι θα περάσω καλά!) Μπαίνοντας αντίκρισα ένα από τα πιο ωραία θεάματα στη ζωή μου... Άντρες... Παντού...και όλοι ένστολοι! Ευτυχία!!! Κατά ένα περίεργο τρόπο όλοι ήταν κούκλοι! Η στολή λες να έφταιγε;;; Δεν ξέρω τι έφταιγε αλλά από χθες ευχαριστώ την μαμά πατρίδα για τους άντρες που βγάζει! Και το πολεμικό ναυτικό που μάζεψε όλα τα κουκλιά για να τα δω εγώ!!! Γνώρισα πολύ ενδιαφέροντα άτομα και μου έκανε πάρα πολύ καλό!
Φυσικά, η βραδιά δεν τελείωσε εκεί!!!! Μετά πήγαμε μπουζούκια!!! Στον Καλίδη και σε αυτή την άσχημη τη Θελξη... Χορέψαμε εννοείται... Γελάσαμε... Και πέρασε τέλεια!!!! Κάτι που είχα πάρα πολύ καιρό να κάνω.....

14 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Σιγά μην πέρναγες άσχημα και σιγά να μην έκλεινε η βραδιά με μπουζούκια. Δεν θα είσουν κόρη μου!!!!

υ.γ. περιμένω τηλεφωνικές λεπτομέριες.

mahler76 είπε...

Στα 19 μου και κάτι, διοργάνωσα πάρτι για ένα τσούρμο Ευέλπίδες και μετά πήγα και στην ορκωμοσία τους...
Η μαμά πατρίδα είναι σε καλά χέρια.

Ανώνυμος είπε...

AAAXXX ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ!!μακριά απο ένστολους και δη του πεζικού.γουρούνια στα χακί.στο λέει μια καμμένη..υπερφίαλοι,ψώνια,τεμπέληδες,ωραιοπαθείς..φτου φτου μεινει μακριά!

Dr_MAD είπε...

Ο Θεός και η Παναγία!

Τράβα μπρος...
και του κεφαλιού σου κάνε...
Τράβα μπρος...

Πολύ καλά λοιπόν! Θα τα πούμε εμείς ιδιαιτέρως. Ματάρες μου είδα μια κληση σου. Τελικά, δεν κατέβηκα, αλλά ήρθε η μικρη εδώ. Θα την κατεβάσω Κυριακή βράδυ, αλλά δεν ξέρω αν θα έχω το κουράγιο να κάτσω overnight. Αν έχω αντοχές θα ειδοποιήσω

PS: Το Λέτα από το τουαλέτα βγαίνει? Εννοείται πως θα έρθει μαζί μας το πιπίνι, όταν επιτέλους κάνουμε εκείνην την περίφημη εξόρμηση στο Burnazi City.

Καλό ΣΚ κούκλα μου ;-)

mahler76 είπε...

Σοφία μου, δεν ξέρω αν γουστάρεις τα παιχνίδια, εγώ μια πρόσκληση στην έκανα πάντως. Αν έχεις χρόνο και γουστάρεις παίρνεις μέρος. Οι όροι του παιχνιδιού είναι στο τέλος της "καμμένης" δικιάς μου ανάρτησης αν αντέξεις να φτάσεις μέχρι εκεί.
Καλό σου βράδυ. Φυσικά η πρόσκληση ισχύει και για όποιον άλλο θέλει.

Σπύρος είπε...

Xαιρομαι που πέρασες καλα ...αυτό έλειπε..αν έχεις καλή διάθεση και η παρέα ειναι super τι άλλο θές...και εσυ ήσουν σε παράδεισο "γυναίκες σε μέρος με μόνο άντρες" τι αλλο θες..

ΥΓ.Βλέπω έχεις αναλάβει και χρέη Ψινάκη :)..((βλεπε Λέττα)) ......αστιευομαι..
Φιλια Καλο μήνα :)

Equilibrium είπε...

Αυτά για εμάς που φορέσαμε στολή κι εξόν της θητείας.. Έστω και για ένα χρόνο :) Έχεις δικιο, κουκλιά είναι!

Καλό σου μήνα!

Sophie's eyes είπε...

ΠΑΥΛΟ ΜΟΥ
τις λεπτομέρειες στις είπα... αλλά υπάρχουν κι άλλες!!

Sophie's eyes είπε...

mahler76
θα τιμήσω την πρόσκλησή σου..... φιλιά πολλά!

Sophie's eyes είπε...

Ελένη μου ελπίζω στο ναυτικό να είναι λιγότερα τα γουρούνια!!!φιλί!

Sophie's eyes είπε...

Γιατρέ μου, πρέπει να στα πω όλα!!!! κόλαση σε λέω.....

Sophie's eyes είπε...

Σπύρο μου,
Ψηνάκης και Ανίτα μαζί!! φιλιά!

Sophie's eyes είπε...

Equilibrium
Ειναι κουκλιά και κύριοι.... Μεχρι στιγμής αυτό δείχνουν!!! φιλιά!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλώς ήλθε η Άνοιξη! Σοφία μου, με τόσους αξιωματικούς εκεί, γιατί δεν παίρνεις μαζί και την φίλη σου την Λέττα; Θα σε μαλώσω! :))) Να περνάτε καλά, και να εμπιστεύεστε τον εαυτό σας! :))