Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Σφαλιάρα!


Γιατί όταν νομίζεις ότι τελικά έχεις ξεπεράσει κάποια πράγματα, πάντα κάποιος γυρίζει από το πουθενά και στα θυμίζει; Τότε τρως μια σφαλιάρα που είναι όλη δική σου. Και σαν να μην έφτανε όλο αυτό, γυρίζει στα καπάκια και τρως και δεύτερη πριν προλάβεις καν να σηκωθείς από την πρώτη, ύπουλο χτύπημα αυτό. Και μετά φεύγει... Και μένεις πάλι μόνος σου, χωρίς υποκατάστατα αυτή τη φορά για να μην ξεγελάς τον εαυτό σου... Γιατί κάποια στιγμή θα ξαναγυρίσει, και στην επόμενη σφαλιάρα εσύ πρέπει να είσαι δυνατός... Δεν πρέπει να σπάσεις σαν γυαλί όπως τώρα....

17 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Θυμήθηκα ένα τραγούδι...
"ένα σφάλμα έκανα, πρέπει να το ξεχάσεις, γιατί αλλιώς αγάπη μου γρήγορα θα με χάσεις..."
.....Οι άνθρωποι αλλάζουνε, και πρέπει να είμαστε ανοιχτοί στην μεταβολή τους αυτή, αλλιώς γινόμαστε πιόνια της κακίας, παγιδευμένοι οι ίδιοι σε μια στείρα κατάσταση που γδέρνει την ελπίδα για το καλύτερο.
Την αγάπη μου, ένα καλό απόγευμα να έχεις! :))

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ποιός σε πείραξε μικρή?

Dr_MAD είπε...

Τη σφαλιάρα την έδωσες. Εύγε!

Αντε καρδιά μου κι άσπρο πάτο
καιρός να πάμε παρακάτω

Θα το κάψουμε σε λέω
Αμάν πια αυτοί οι μαλάκες που δεν ξέρουν πώς να συμπεριφερθούν. Αστον να σθγοψήνεται τον καρμίρη

Equilibrium είπε...

Αλλά μετά πάλι ξανασηκώνεσαι... Για να μη σε τσαλαπατήσει κι από πάνω.. αυτό μετράει ...

mahler76 είπε...

Σοφία δεν σε φοβάμαι. Είσαι δυνατή, πολύ περισσότερο απο άλλους αρκετά μεγαλύτερους σου. Αν πάλι σε πείραξε κάποιος πές μας να καθαρίσουμε ή να τον καθαρίσουμε.
Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα κούκλα.

Sophie's eyes είπε...

νίκο μου,
δεν θέλω να κρατάω κακία σε κανέναν... καμιά φορά όμως πρέπει γιατί είναι μια άμυνα κι αυτή... φιλιά!

Sophie's eyes είπε...

παύλο μου είναι πολλοί! αλλά θα τους ταχτοποιήσουμε μια χαρά μην ανυσηχείς!

Sophie's eyes είπε...

γιατρουδάκι μου,
μάλλον ήταν τελείως προφητικό το κείμενο!!! την έδωσα αλλά δεν την ευχαριστήθηκα! έπρεπε να φάει κι άλλη! τώρα ο κύκλος έκλεισε!!!! πάμε γι άλλα για καλύτερα!!!!!!

Sophie's eyes είπε...

Equilibrium,
ξανά σηκώνεσε αλλά πως είσαι;;;

Valisia είπε...

όταν σε χαστουκίζουν να γυρνάς το μάγουλο για να μπλοκάρεις αυτόν που σε στεναχωρεί κι ενοχλεί.Ψυχραιμία θα συνιστούσα!

Σπύρος είπε...

Σαφως δεν πρέπει να σπάσεις αλλα και να βάλεις τα όρια σου εκεί που θεωρείς εσυ ....να τα τοποθετήσεις :) φιλια :)

irene είπε...

ααα το κλασικο , βαζεις τους φιλους σου να σε περιφρουρουν , μολις αρχισεις στα πισωγυρισματα σε τραβουν παλι πισω.

Sophie's eyes είπε...

VALISIA
πρέπει να είναι λίγο προετοιασμενο το όλο σκηνικό για να γυρίσεις κι από την άλλη... προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη....

Sophie's eyes είπε...

Σπύρο μου
ξέρεις πολύκαλά ότι αν θα σπάσουμε ή όχι δεν εξαρτάται από εμάς τώρα όμως είμαι πιο προετοιμασμένη.. φιλιά

Sophie's eyes είπε...

Irene
κάπως έτσι όχι ακριβώς όμως.... φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Καλά εμένα το δράμα μου είναι γνωστό στο πανελλήνιο!Τη τελευταία χρονιά έτσι την έβγαλα,ερχόντουσαν απανωτές οι σφαλιάρες και εγω τιποτα στη κοσμάρα μου.Μέχρι που ξύπνησα και είδα πόσο κακό έκανα στην Ελένη.Φυσικά είχα και την άξια φίλη Irene να με φυλάει σα κέρβερος(τσεκαρισμένο αυτό που σου είπε)και με τα πολλά είδα ότι η ζωή είναι ωραία και χωρίς αυτόν.
Περαστικά και keep walking.

Sophie's eyes είπε...

Ελένη
Δεν φαντάζεσαι τι έπαθα.... ίσως μπορείς να με κταλάβεις, εύχομαι πάντως να μην έχεις περάσει τίποτα παρόμοιο!!! φιλάκια!!