Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Αχαριστία


Αυτές τις μέρες κατάλαβα τι με ενοχλεί περισσοτερο σαν άνθρωπο! Η αχαριστία ήταν τελικά! Το να κάνεις πράγματα για ανθρώπους όταν σε χρειάζονται και στη συνέχεια όταν εσύ χρειάζεσαι αυτούς ή όταν δεν σε έχουν ανάγκη να σου γυρνάνε την πλάτη. Να πιστεύεις ότι θα έχεις ανθρώπους για μια ζωή δίπλα σου, γιατί εκείνοι σου το πέρασαν αυτό και τελικά να διαπιστώνεις με λείπει ότι ο μοναδικός που έχεις είναι ο εαυτό σου (εγώ έχω και τη μανούλα μου).
Πότέ δεν ήμουν με όλους τους ανθρώπους καλή, σε κάποιους έχω φερθεί πολύ άσχημα, σε άλλους τέλεια!!! Παραδόξως όμως, αντί να μου συμπεριφερθούν με κακία και αδιαφορία εκείνοι που είχαν λόγο να το κάνουν, συνέβει το ακριβώς αντίθετο.
Έχω μάθει όμως να ισσοροπώ και χωρίς τους άλλους, απλά με πιάνει το παράπονο...

13 σχόλια:

Βλαμμενος είπε...

απλα δυστηχως θα πρεπει να το συνιθισεις...η αχαριστια κυριαρχει στις μερες μας....να εισαι προσεχτικη με τους ανθρωπους γιατι ολοι εχουν μια δοση βλακειας μεσα τους....

Sophie's eyes είπε...

@βλαμμένε
θα το συνιθήσω αλλά δεν παύει να με ενοχλεί αυτή είναι η βλακεία!

mahler76 είπε...

οκ ναι σε ενοχλεί η αχαριστία αυτών που τους φέρθηκες καλά και μετά σου γύρισαν την πλάτη και καλά κάνεις.
Οι άλλοι όμως που όπως λές σου φέρθηκαν καλύτερα από όσο άξιζες (μια κι εσύ δεν τους είχες φερθεί καλά), μήπως αυτοί αξίζουν μια 2η ευκαιρία???
Χάνεις κάποιους, κερδίζεις κάποιους έτσι είναι η ζωή

Σπύρος είπε...

Στις μέρες μας η αχαριστία ειναι επιδημία ποια. Το καλύτερο ειναι να έχεις στην ζωή σου λίγους και καλους ανθρωπους οπότε ξέρεις ποιοι ειναι και πως σε αντιμετωπίζουν αλλα και ποιο ειναι το ποιον τους.

Παλια ειχα πολλους στην ζωη μου ανθρωπους μετα απο καιρό έχω κάνει τις επιλογές μου ...και έχω ηρεμήσει.

Φυσικά και θα την πατήσουμε στην ζωή αλλα δυστυχώ ειναι μέσα στο παιχνίδι και αυτό

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ποιός σε πείραξε μικρή μου?

Sophie's eyes είπε...

mahler76
κι αν τους δωσω τη 2η ευκαιρία που λες και μετά μου τη φέρουν; τι θα κάνω; δεν νομιζω πλεον ότι πρέπει να δίνεις 2η ευκαιρία σε κανέναν, μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις φυσικά!

Sophie's eyes είπε...

LOCKHEART
πλέον αποφάσισα να κάνω το εξής, να κρατάω δηλαδή τιςς τυπικές σχέσεις με τους ανθρώπους γύρω μου μέχρι οι άλλοι να μου αποδείξουν ότι αξίζει τον κόπο να είναι κοντά μου

Sophie's eyes είπε...

Παύλο μου
δεν με πειραξε κανείς.... απλά με άφησαν μόνη μου άθρωποι που δεν το περίμενα ναα κάνουν κάτι τέτοιο...

Soula είπε...

Αχαριστία ε;
Πόσο δίκιο έχεις.
Αν και δεν είναι το μόνο μεμπτό χαρακτηριστικό των ανθρώπων σήμερα ίσως είναι εκείνο που πονάει περισσότερο απο τα άλλα.

Ανώνυμος είπε...

Η δική σου αχα-ρι-στία
θα γραφτεί στην ί-στο-ρία

ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕ ΛΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
(και ουτε θα λες)

Ενας τρελός τρελός θαυμαστής σας
και μελλοντικός συνεργάτης σας
ματάρες μου ;-)

Sophie's eyes είπε...

soula
εχεις απόλυτο δίκιο!!

Sophie's eyes είπε...

θαυμαστή μου, με βάζεις σε σκέψεις...

Ανώνυμος είπε...

Ανασφάλεια μου μοιάζει και οχι αχαριστία.Καλό θα ήταν να ξεκολλήσεις απο τη μαμά σου,και να γίνεις πιο τολμηρή κι αποφασιστική.Βρες τα με τον εαυτό σου,δες τι θέλεις. Δίνω και παίρνω δεν έχουν καμμιά αξία στις ανθρώπινες σχέσεις.όταν γίνεις ειλικρινείς με τον εαυτό σου,θα νοιώσεις καλυτερα.