Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Πάμε πόλεμο;;;



Μία πρόταση, μία πρόσκληση, μία συνάντηση, μια "συνεργασία"! Πάντα ήθελα να κάνω κάτι για να βοηθήσω τους συνανθρώπους μου, να πάρω δύναμη, ζωή από κάθε ευκαιρία ζωής που θα δίνω. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να βοηθήσω αλλά κάποιος μου έδωσε την ευκαιρία να το κάνω κι αισθάνομαι πολύ τυχερή γι'αυτό.


Για όσους δεν κατάλαβαν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συμμετέχω στο ταξίδι του γιατρού μας MAD στο CHAD αν όλα πάνε καλά.

Έχω μια διαίσθηση ότι το πολυπόθητο ταξίδι θα πραγματοποιηθεί, παρ' όλες τις αναταραχές που επικρατούν αυτή τη στιγμή εκεί κάτω κι ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά! Τα 15.000 πακέτα εμβολίων θα γίνουν και μιας και θα είμαστε 3 άτομα θα γίνουν ακόμα γρηγορότερα και με μεγαλύτερη επιτυχία αφού θα υπάρχει τέλειο ,θέλω να πιστεύω, ομαδικό πνεύμα. Τα παρατράγουδα θα τα αποφύγουμε, ελπίζω, μιας και θα πάω μελαχρινή και μαύρη αφού θα έχουν προηγηθεί ατελείωτες ώρες ηλιοθεραπείας! Επίσης έχω ξεκινήσει και την προσπάθεια να πάρω και 5 κιλά για να μην τραγουδάνε οι συνεργάτες μου το άσμα <<όπου φυσάει ο άνεμος>>και εγώ με τη σειρά μου <<και σαν τον άνεμο στους δρόμους τριγυρνώ>>.
Αυτή τη στιγμή στο Chad επικρατεί μια αναταραχή, λόγω τρομοκρατικών ενεργειών και επεισοδίων (γιατρέ αν κάνω λάθος διορθώστε με). Αυτά σύντομα θα τελειώσουν(προσεύχομαι γι'αυτό). Όταν γίνει το ταξίδι θα δώσουν έναν άλλο πόλεμο,να αυξηθεί ο μέσος όρος ζωής, γιατί είναι λυπηρό αν σκεφτείς ότι το 2008 παιδιά πεθαίνουν από ανεμοβλογιά.

Ένα μεγάλο μπράβο στον MAD ΚΑΙ ΤΟΝ Α. ΦΙΛΟ ΤΟΥ για την προσπάθεια αυτή που κάνουν και θα συνεχίσουν να κάνουν.Γατί δεν είναι μόνο το να πάρουν την απόφαση να πάνε εκεί και να εμβολιάσουν κάποια παιδιά, αυτό είναι το λιγότερο. Έχουν εργαστεί πολύ σκληρά και πολύ καιρό πριν για να καταφέρουν να συγκεντρώσουν όλα εκείνα τα εμβόλια.


Συγχαρητήρια κι ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη!!!!

11 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αυτό να δω και να κλείσω τα μάτια μου μετά!!!!

Μακάρι να τα καφέρεις...

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Τελικά είσαι άξιο τέκνο μου!

Sophie's eyes είπε...

μπαμπά εξαρτάται κι από εσένα...

Dr_MAD είπε...

Κοκκινίζω σε λλέω :-P

Θα περάσουμε τέλεια
(και ίσως να πάμε και Παραδεισο)
(τουλάχιστον εσύ κι ο Α)

Καλημέρες ;-)

mahler76 είπε...

Ρε Σοφία μας έβαλες σε όλους τα γυαλιά σε λέω!!! Γιατρέ με εσάς τα έχουμε πει. Σας περιμένουμε στο επόμενο πάρτι λιγότερο φτιαγμένο. μάκια.

irene είπε...

χαρας το κουραγιο σας , υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν την διαφορά , εμείς οι υπόλοιποι απλώς μένουμε να κοιτάμε..

Sophie's eyes είπε...

γιατρέ μου, ο παράδεισος δεν φτιάχτηκε για μας..........

Sophie's eyes είπε...

mahler76
ο γιατρός μας όχι εγώ!

Sophie's eyes είπε...

irene
όλοι μας κάνουμε κάπου την διαφορά!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Αυτά είναι ευχάριστα νέα! Μπράβο σας! Και στον γιατρό, και στον Α, και σε σένα που τους στηρίζεις!
Μακάρι να γίνει το ταξίδι, και να πάνε όλα καλά! :))

Σπύρος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ...Συγχαρητήρια ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ για αυτή την προσπάθεια σε σένα φυσικα :) φιλια . κΑΛΟ ΠΟΛΙΚΟ ΣΚ!