Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Άντε και σπουδάζω... Μετά τι;;;;



Η ζωή τελικά είναι όλο εκπλήξεις!!! Χθες καθώς δούλευα με μόχθο και κουραζόμουν να παίζω πασιέντζες στη δουλειά μου, χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν από μία φαρμακευτική εταιρία που στις αρχές του Σεπτεμβρίου είχα στείλει κάποιο βιογραφικό ψάχνοντας για δουλειά. Μου έκαναν πρόταση για συνεργασία, στο τμήμα δημοσίων σχέσεων ως γραμματέας με πρώτο μισθό 1400 ευρώ!!!!!!!!! Απίστευτο;;;


Φυσικά δεν δέχτηκα, διότι έχω μία παρόμοια δουλειά (εξού και οι πασιέντζες) και η ηθική μου δεν μου επιτρέπει να "πουλήσω" το αφεντικό μου και εκτός αυτού είναι πάρα πολλά τα λεφτά για εμένα! Όχι ότι θα μου έπεφταν άσχημα φυσικά, απλά σκέφτομαι ότι είναι πολύ γλυκά, και ίσως επηρεαζόμουν αρνητικά τις επιλογές που ήδη έχω κάνει! Τόσα χρήματα μπορεί να με αποπροσανατολίσουν από το διάβασμά μου για τις πανελλήνιες γιατί αργότερα μπορεί να σκεφτώ <<αφού βγάζω τόσα λεφτά χωρίς να έχω σπουδάσει, γιατί να σπουδάσω;>>.


Το ζήτημα όμως που με απασχολεί είναι άλλο. Πως γίνεται εγώ χωρίς πτυχίο και μόνο με 2 ξένες γλώσσες να βγάζω τόσα χρήματα και άλλοι με περισσότερα από ένα πτυχία και περισσότερες από δύο ξένες γλώσσες να παίρνουν το βασικό ή πολύ χειρότερα να είναι άνεργοι.


Ένα έχω να πω η χώρα μας πάει απ' το κακό στο χειρότερο! Αρχικά μας προσανατολίζει να σπουδάζουμε, όχι όπου κι όπου αλλά στο πανεπιστήμιο και αφού βγούμε από αυτό οι θέσεις είναι καλυμμένες από κάτι χαζά δεκαοχτάχρονα σαν κι εμένα!


Συμπερασματικά, εσύ φίλε μου που έφαγες τα χρόνια σου στα θρανία και τα Σαββατοκύριακα σου πάνω από ένα βιβλίο αντί να γυρίσεις όλες τις καφετέριες και μπαράκια της περιοχής είσαι βλάκας,γιατί εγώ στα 18 μου παίρνω 1400 το μήνα και κάθομαι σ' ένα γραφείο!


Και να ξεκαθαρίσουμε κάτι δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανεργία, απλά δεν γίνεται ισομερής κατάταξη. Επεξηγηματικά, είναι βλακώδες το σύστημα της παιδείας να μας ωθεί όλους να σπουδάσουμε στο πανεπιστήμιο, έτσι έρχονται σε κορεσμό άλλα επαγγέλματα. Γι αυτό αυτή τη στιγμή ο υδραυλικός παίρνει περισσότερα από εσένα γιατρέ μου!!! Κι ο μηχανικός αυτοκινήτων περισσότερα από εσένα οικονομολόγε μου!!!


14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σοφι, εγω θα δεχομουν παντως με τη μια,διότι κανω 2 δουλειες και παιρνω πολυυυυυυυ λιγότερα απο αυτα που σου πρότειναν..! με πτυχιο πανεπιστημιου και με προυπηρεσια!!

BLUEPRINTS είπε...

από τη μία η λογική μάζευε πτυχία γιατί όλοι ζητούν όλο και περισσότερα, κι από την άλλη του δούλεψε όσο περισσότερο μπορείς και για όσα περισσότερα γίνεται, δύσκολη η απόφαση αλήθεια, πορεύσου όπως σου έρθει μικρή μου

roadartist είπε...

Σοφάκι .. σόρυ μάλλον έκανες τη καλύτερη επιλογή..Εδώ δεν παίζουν τέτοιοι μισθοί σε μεγαλύτερους και με προυπηρεσία.. Λίγο "ύποπτο" το λιγότερο μου ακούγεται αυτό.. Κάτσε εκεί που είσαι.. :)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Kαι μένα γιατί δεν μου έχεις πει τίποτα???

Ε???

Ε???

Ε???

Ε???

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..

Dr_MAD είπε...

Μα καλά παίρνεις 1400?
Θεέ μου...

Εχεις δίκαιο σε όσα γράφεις ματάρες μου. Το θέμα είναι να κάνεις κάτι που αγαπάς. Ο Νίτσε σωστά είχε παρατηρήσει:

Αν διαλέξεις τη δουλειά που πραγματικά σου αρέσει,
δε θα δουλέψεις ποτέ...


Καλή εβδομάδα κούκλα ;-)
Και σε 3 βδομάδες θα είμαι κάτω για να συζητήσουμε τα καθέκαστα

Sophie's eyes είπε...

lifewhispers
δεν γίνεται να πάψω σ'αυτή η δουλειά. Δεν γίνεται να πέρνω τόσα λεφτά στα 18 μου. ξέρω τον εαυτό μου, θα παραμελήσω τους στόχους μου, θα μου πεις δεν σου δίνονται τέτοιες ευκαιρίες καθημερινά αλλά...

Sophie's eyes είπε...

BLUEPRINTS
πήρα την απόφασή μου, δεν θα πάω. Είμαι πολύ καλά άλλωστε στη δουλεια που βρίσκομαι και με πολύ καλούς ανθρώπους!

Sophie's eyes είπε...

Παύλο μου, δεν με πήρες τηλ για να στο πω......... φιλάκια πολλά!

Sophie's eyes είπε...

Ιφιγένεια
να κι ένα φυσιολογικό άτομο!!!

Sophie's eyes είπε...

Γιατρέ μου,
Ένας λόγος που δεν πήγα στη δουλεία ήταν ότι σίγουρα δεν θα μου δίνανε 56 μέρες άδεια!!!! μακια!

Valisia είπε...

Skeftesai polu wrima....
Alla me prokaleis na pw oti h panepisthmiakh ekpaideush den einai gia na vreis douleia(ektos apo nomika kai iatrikh isws),alla na sou deiurhnei tous orizontes.
Stis U.S.A einai kainourgia moda ta paidia na mhn spoudazoun kai na vgainoun sthn douleia kateu8eian giati ekei to mono krithrio pou se krinoun einai to posa vgazeis.Ki ustera anarwtiemai giati to 80% twn amerikanwn den exoun sthn katoxh tous diavathrio.Ta sumperasmata monh sou...

Σπύρος είπε...

Σωστη ! πάρτους ότι μπορείς :)...

Πάντα το είχα ερωτηση αυτό που αναφέρεις...

Σπουδάζεις τόσα χρόνια και μαθένεις ότι θέλουν να μάθεις για να γίνεις ρομποτάκι της κοινωνίας , περνάνε 5 χρόνια έχεις δώσει τρελα χιλιάδες ευρώ ιδικά αν σπουδάσεις επαρχία και όλα αυτά γιατί; ; ; για να λές στο κόσμο και στο σόι οτι σπουδάσες και τελικά να πέρνεις 600 ευρω..και να σκίζουνε απο το πρωι μέχρι το βράδυ...Οχι ευχαριστώ δεν θα παρω..

Μπράβο σου ..:) Αντε να φτάσεια και τα 2000€...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ :)

Dr_MAD είπε...

Δες τι πάθαμε...
ΕΔΩ