Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Μια καλή πράξη...



Το πρωί ξύπνησα και πήγα στην οδοντιατρική σχολή Αθηνών.. Φρονιμίτης.. 2 οι πίκρες δηλαδή, πρώτων χειρουργείο και δεύτερον φρονιμεύω στα 18 μου... Αν είναι δυνατόν!!! Ή μόνη μου παρηγοριά ήταν οι φοιτητές κι ήταν και πολλοί πανάθεμα τους δεν ήξερα που να πρωτοκοιτάξω! Η οδοντιατρική σχολή Αθηνών βρίσκεται απέναντι από το ΠΑΙΔΩΝ. Έτσι συνδύασα την πικρή μου επίσκεψη με μία από τις καλύτερες πράξεις της μέχρι τώρα ζωής μου... Έγινα δότης μυελού των οστών. Στην αρχή είχα τους ενδοιασμούς μου αλλά μια βόλτα στους διαδρόμους του νοσοκομείου ήταν αρκετή για να καταρρίψει όλα εκείνα που με κολλάγανε..... Όλοι μας μπορούμε.... 2-3 υπογραφές λίγο αιματάκι και κοιμάσαι ήσυχα γιατί και να μην βρεθεί συμβατός δότης εσύ θα ξέρεις ότι προσπάθησες. Δεν το κάνεις μόνο για τους συνανθρώπους σου αλλά και για να σώσεις ένα μεγάλο κομμάτι της ψυχής σου..

5 σχόλια:

Roadartist είπε...

καλησπέρα, μπράβο για τη πράξη σου.
εχω δουλέψει στο παρελθόν στην Ιατρική ΑΘηνών και ξέρω για τι μιλάς..όντως ισχύει χεχεχε :))

BLUEPRINTS είπε...

συγχαρητήρια για την πράξη σου καλό μου, μακάρι ν'ακολουθήσουν κι άλλοι (μεταξύ αυτών κι εγώ)

Sophie's eyes είπε...

roadarist-ευχαριστω πάρα πολύ...

blueprints- ευχαριστώ.. ειλικρινά δεν είναι τίποτα 20 λεπτάκια από τον χρόνο μας....

Dr_MAD είπε...

Συγχαρητήρια σοφάκι! Εγώ, αν και γιατρός, έγινε δωρητής όλων μου των οργάνων από τα 19 μου. Κοινώς μου βάζεις τα γυαλιά! Καλά με θύμισες και το άλλο... Κανα μήνα μετά που έγινα δωρητής πίστευα πως με παρακολουθούν στο δρόμο οι συγγενείς κάποιων ενδιαφερομένων συμβατών για να λιανίσουν. Ασε, φρίκες ενός ανώριμου παιδιού. Τώρα, όμως, έχω προσγειωθεί. Και πάλι μπράβο σου

Αποκλειστική συνέντευξη εφ' όλης της ύλης του Μιχάλη Οικονόμου της "Κατσαρίδας" στο βλόγι μου. Για περάστε...

http://my-greece.blogspot.com/2007/12/interview.html

Καλό Σαββατοκύριακοοοο

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Μπράβο μικρούλα!!!

Με κάνεις και νοιώθω υπερήφανος για το παιδί που μεγάλωσα χιχιχιχι