Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Η Επόμενη Μέρα...



Και ναι έγινα φρονιμοκόριτσο... Χθες εβγαλα τους 2 φρονιμήτες μου.. Ευτυχώς για τους γύρω μου δεν μπορώ να μιλάω πολύ δυστυχώς για εσάς μπορώ ακόμα να γράφω!!! Έχω φάει 1 κιλό γιαούρτι και 1 κιλό παγωτό βανίλια,τίποτ'άλλο και κατά έναν περίεργο τρόπο πεινάω πολύ... Ποτέ δεν έτρωγα πολύ, και τώρα που δεν μπορώ να φάω πεινάω συνέχεια.... Και γκρινιάζω, βασικά μουρμουρίζω ή μουγκρίζω... Αυτή η έρμη μάνα πόσα να αντέξει πια... Χθες της ζήτησα φάβα, μετά πουρέ και για επιδόρπιο κρέμα για μωρά... Επίσης, έχω πρηστεί και αυτό είναι το χειρότερο, βλέπετε κανόνισα να πάω Βέρτη την Παρασκευή και δεν ξέρω σε ποιό στάδιο παραμόρφωσης θα βρίσκομαι.Κανένα λιοντάρι δεν μπορεί να αντέξει να ειναι άρρωστο, άσχημο και μουγκό.Με έχει πιάσει κρίση όπως καταλάβατε...

4 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

απαπα, φαντάζομαι πόσο χάλια θα είσαι, θα σε ξαναδώ μετά της ανάρρωσής σου (σιγά μην φρονιμέψεις έτσι όμως...)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ, εσύ δεν τρως ποτέ πολύ!!!!

Αν δεν σε λυπόμουν για τους φρονιμήτες σου ακόμα θα γέλαγα.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, σου έχω αφήσει μία πρόσκληση για ένα μπλογκοπαιχνιδάκι.

Περαστικούλια

Dr_MAD είπε...

Ηδη μιλάς πιο σοβαρά (γέλια)
Εγώ όταν τους έβγαλα πάντως έχασα κάθε μέτρο του σοβαρού και φρόνιμου...

Περαστικά και εντελώς πληροφοριακά μέχρι Παρασκευή βράδυ θα είσαι ξανά θεά. Μη σκας. Απλά πρόσεχε μην κρυώσεις γιατί κυκλοφορούν πολλές ιώσεις (ελπίζω να σου έγραψαν προφυλακτική αντιβίωση) και θα δυσκολευτεί η επούλωση.

Καλή μου απεργία αύριο ;-)

Sophie's eyes είπε...

ευχαριστώ πολύ... και ναι είμαι περίπου καλά... φιλακια και στους τρεις σας!!!