Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Καλό ταξίδι άγγελέ μου...



Μικρούλι μου,


Μου ήταν τόσο εύκολο να Σ' ΑΓΑΠΑΩ γιατί μπορούσες να μου το εμπνέεις συνέχεια. Τόση γλύκα σ' ένα γίγαντα δεν είχα δει ποτέ μου... "Μαζί σου δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν" σου είχα πει, τώρα που δεν θα σ' έχω δίπλα μου πάλι δεν θα φοβάμαι γιατί θα υπάρχεις μέσα μου...



Είσαι από τα πιο ξεχωριστά άτομα που ήρθαν στη ζωή μου κι έγινες ξεχωριστός γιατί τίποτα δεν σε χαλούσε, γιατί παθιαζόσουν, γιατί ζούσες την κάθε στιγμή όπως ακριβώς ήθελες και πάντα με φόβιζε αυτό...






Τον Οκτώβριο του 2005 μου είχες γράψει σ' ένα τετράδιο :


Ένα άθλιο στρώμα γεμάτο με αίμα...

Ένα άτυχο σώμα μ' ένα μαχαίρι στο δέρμα,

σκαλίζει μια φράση πάνω στο δέρμα μόνο με αίμα...

<< δεν είναι η αγάπη τίποτ' άλλο παρά ένα ψέμα...>>





Τώρα πρέπει να σταματήσω να σ' αγαπάω;;;

Αυτό που είχαμε ήταν κάτι ξεχωριστό και θα παραμείνει έτσι....

Μου λείπεις και θα μου λείψεις ακόμα περισσότερο...




Το Χαζούλι Σου





It'll be alright You said


Tommorrow


Don't you cry Don't you shed a tear


When you wake up I will still be here


When you wake up


We'll battle all your fears And now I'll...



Take my heart back


Leave your pictures on the floor


Steal back my memories


I can't take it anymore


I've cried my eyes out


Oh,and now I face the years


The way you loved me


Vanished all the tears




Artist: JENNIFER LOVE HEWITT Song: TAKE MY HEART BACK

6 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

:(

Σπύρος είπε...

....Καλως ήρθς και παλι με νοσταλγία..:(

mahler76 είπε...

Σοφία καλησπέρα και καλωσόρισες και από εδώ...
Οι Άγγελοι στη ζωή μας πολλές φορές μας πληγώνουν, μας υποτιμούν, μας περιφρονούν, όμως είναι απίστευτη τύχη να περάσουν από τις ζωές μας και δεν τους ξεχνάμε ποτέ...

BLUEPRINTS είπε...

τι άλλο να προσθέσεις παρά μόνο σιωπή... δύσκολη η απώλεια το έχω ξαναπεί

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ίσως έχει πάει κάπου ομορφέτερα και καλύτερα από εδώ. Ξέρω τι σημαίνει να χάνεις ανθρώπους που αγαπάς.

alienlover είπε...

κουράγιο Σοφία..κουράγιο και δύναμη..

"ότι αγαπάς δεν τελειώνει
κι εγώ ακόμα σ'αγαπώ"

Mίλτος Πασχαλίδης,Ακόμα σ'αγαπώ