Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Το δικό μου 2007!

Ο χρόνος που πέρασε ήταν ο πιο καθοριστικός για μένα μέχρι τώρα... Έγιναν τρομακτηκές αλλάγες που ο καθένας από εμας τις έχει περάσει, αλλά εμένα μου φάνηκαν βουνό!!!


Αρχές του 2007 ήμουν στην κοσμάρα μου για κάποιον λόγο που δεν έχω καταλάβει μέχρι και σήμερα!Αν και ήταν ο πιο κρίσιμος χρόνος για εμένα... Έδινα πανελλήνιες εξετάσεις παρ'όλα αυτά το γεγονός δεν με πτόησε να γυρίσω όλα τα κλαμπάκια του περιστερίου και των προαστίων... Τέλη Φεβρουαρίου τρώω μια φλασιά ότι κάτι πρέπει να κάνω κι εγώ στη ζωή μου... Πέφτοντας με τα μούτρα στο διάβασμα παραμέρισα τα πάντα γύρω μου και βάζοντας προτεραιότητες αφοσιώθηκα στο μέλλον μου. Όχι με το επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς πέρασα σε μία σχολή στην Κεφαλονιά "Επικοινωνίας Και Δημοσίων Σχέσεων". Δεν ήταν επιθυμητό καθώς δεν μπουρούσα να αποχωριστώ τη ζωή μου στην Αθήνα αλλά πιο πολύ την μανούλα μου. Φυσικά το όνειρο της μεταγραφής φάνταζε μακρυνό....


Το καλοκαίρι μου το πέρασα δουλεύοντας, τους 2 μήνες τουλάχιστον... Ήθελα να πάω διακοπές βλέπετε, και τελικά πήγα, στην Κύθνο.Ένα τέλειο νησί, ήρεμο με τους <<καλούς>> τουρίστες, είχε νυχτερινή ζωή(όσο χρειαζόταν), κυκλαδίτικα-ερωτικά σοκάκια ήρεμες και τέλειες παραλίες και πολύ καλή παρέα... Ξεκουράστηκα υπερβολικά (θα έλεγα)... Όλη μέρα κοιμόμουν σα ζώω και πήγαινα για μπάνιο! Ύστερα πήγα και εγώ στα πάτρια εδάφη... Στο χωριουδάκι μου στην Εύβοια, εκεί έκανα τις μεγαλύτερες κρεπάλες... Έβγαινα το μεσημέρι και γύριζα το πρωί...


(είμαι μεγάλη ψωνάρα τελικά, σας επιτρέπω να το πείτε!)

Γυρίζοντας στην Αθήνα αποφάσισα να ξαναδώσω παράλληλα έπιασα δουλειά.
Έχασα την σιγουριά του σχολείου και της τσέπης της μαμάς... Ανέλαβα τις ευθύνες μου!!!Επίσης,χώρισα μετά από 3 χρόνια... Τίποτα δεν ήταν ίδιο στη ζωή ...


Αυτός είναι ο απολογισμός 2007 είχαμε τρομερές απώλειες,συνεβησαν όμως και όμορφα πράγματα και αυτά κρατάμε μόνο....Καινούργια χρονιά όμως που ξεκινάει με μια υπέρμετρη αισιοδοξία!

11 σχόλια:

roadartist είπε...

Δεν εχω παει Κυθνο! Αλλα θα παω.. το καλοκαιρι ημουν στη Τζια πολύ κοντα δηλαδη.. :) ΦΙΛΙΑ Το 2008 πιο όμορφο απο τα προηγουμενα χρονια.. :))))

Sophie's eyes είπε...

Για όλους μας ελπίζω και ιδικότερα για εκείνους που το χρειάζονται περισσότερο.. φιλιά! και να πας οπσδήποτε!

mahler76 είπε...

Πήρες τη ζωή στα χέρια σου στα 18 σου. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

BLUEPRINTS είπε...

το ότι έχεις τσαγανό το είχαμε διαπιστώσει από πολύ νωρίς, το ότι έβαλες και μυαλό θα σου δώσει άλλη ώθηση (το ότι είσαι ψώνιο, τι να πω, αν δεν ήσουν κι εσύ ποιός θα ήταν;)

mahler76 είπε...

Αααα και άν επιτρέπεται για ποια σχολή το παλεύεις φέτος Σοφία????

Σπύρος είπε...

Καλημέρα .. . ευχομαι το 2008 να ειναι ακόμα καλύτερο με ποιο όμορφες στιγμές αγαπης υγεια και ευτυχίας πολλα φιλια :)

Sophie's eyes είπε...

blueprints
προσπαθώ να βάλω τη ζωή μου σε τάξη... Όσο για το μυαλό δεν ορκίζομαι κιόλας.......

Sophie's eyes είπε...

mahler76
το όνειρό μου είναι να ασχοληθώ με τα παιδιά, δασκάλα δημοτικού ή νηπιαγωγός, πιστεύοντας ότι στην ηλικία αυτή δεν υπερισχύει η κακία και ο φθόνος. Επίσης θεωρώ τέλεια τη διαδικασία να διαμορφώνεις χαρακτήρες και να μεταδίδεις αρχές.

Sophie's eyes είπε...

lockheart
ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω...

Dr_MAD είπε...

Το έχω ξαναπεί. Γουστάρω τους ανθρώπους με όνειρα. Κι εσύ κούκλα μου είσαι μια φέρελπις. Εχεις αρπάξει τη ζωή από τα μαλλιά και η αισιοδοξία σου μου φαίνεται άθλος μπροστά σε όσα πέρασες. Ελπίζω φέτος να είσαι γερή να κυνηγήσεις όλα σου τα όνειρα...

Ματάρες μου... αν κι εσύ δεν ήσουν ψώνιο, ποιος θα ήταν? Αααχ!

Καλημέρες και Καλό Π/Σ/Κ ;-)

Sophie's eyes είπε...

μπα.......... μας θυμίθηκες; γιατρέ μου, έχω ένα πολύ καλό στήριγμα δίπλα μου που δεν μ'αφήνει να πέσω και να χάνω το κουράγιο μου, τη μανούλα μου! ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις ότι είμαι ψώνιο, όσο για τον αναστεναγμό δεν νομίζω πως θέλω να το μεταφράσω όπως θέλω εγώ... μπορείς να με βοηθήσεις;;;;;!!!