Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Ένα όμορφο αλλά κουραστικό ΠΣΚ!

Πέρασα ένα τέλειο τριήμερο!Ήρθαν οι φίλοι μου από Ιταλία που είχα τρεις μήνες να τους δω και μου είχαν λείψει πάρα πολύ... Πήγα στο χωριουδάκι μου το Σάββατο βγήκα, ήπια και γύρισα ως συνήθως για τα δεδομένα του χωριού πρωί! Είδα και τον αδερφούλη μου, πνευματικός μεν αλλά αδερφός, φαντάρος το νινί... Κυριακή βράδυ γύρισα Αθήνα, ήρθαν με πήραν και πήγαμε Βέρτη!ξεπρησμένη και κουκλάρα πια,πέρασα πολύ όμορφα και το χάρηκα...

Δεν με είδε καθόλου το σπίτι μου όπως καταλάβατε! Καλή βδομάδα σε όλους σας!

6 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

Φτου φτου φτου!
Πάντα τέτοια Π/Σ/Κ! Καλοί φίλοι και όμορφες στιγμές. Και δεν ήρθαν ακόμα τα Χριστούγεννα. Ασε που για μια στιγμή κατεβαίνοντας στο post πίστεψα ότι ήσουν στη photo με το Βέρτη τον ίδιο. Ματάρες μου είσαι μια κούκλα. Αιώνιος θαυμαστής σου ;-)

Sophie's eyes είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Sophie's eyes είπε...

γιατρέ μου με το Βέρτη είμαι! Μετά το τέλος του προγράμματος.

Dr_MAD είπε...

Πώπω ντροπή! Κι υποτίθεται είναι δικό μας παιδί.

Ταιριαστό ζευγάρι πάντως ;-)
Χμφ...

BLUEPRINTS είπε...

τώρα να πω συγχαρητήρια; (κουκλάρα είσαι πάντα, αυτουνού τι του βρίσκεις ήθελα να'ξερα, οκ, περί ορέξεως...)

Sophie's eyes είπε...

@mad
ναι, εμένα θα κοιτάξει!!!! αλλά και πάλι, εγώ δεν θέλω τέτοιους άντρες! ντροπή σου πάντως...

@BLUEPRINTS
κουκλάρα το ξέρω!!! αυτουνού δεν του βρίσκω τίποτα!